Strona główna  >  Przetargi  >  Unieważnione  >  2013

zamówienie na:

Roboty budowlane związane z realizacją projektu pn. ,,Modernizacja placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Chełmnie”

zamawiający: Gmina Miasto Chełmno
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: OKSiP.271.1.2013.ML
wartość: poniżej kwot określonych na podstawie art.11 ust.8
termin składania ofert: 5 czerwca 2013  10:30
przyczyna unieważnienia: Chełmno, dnia 25.06.2013r OKSiP.327.1.2013.ML OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie związane z realizacją projektu pn. ,,Modernizacja placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Chełmnie”, ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.05.2013 r. pod numerem 191916‐2013, w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej www.bip.chelmno.pl, Uzasadnienie: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ‐ Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami‐ dalej „PZP”) unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na uzasadnienie powyższego wskazać należy, iż niemożliwe jest wykonanie (świadczenie) przedmiotu umowy na warunkach opisanych w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków, we wskazanym w SIWZ terminie i niemożliwość ta ma charakter nieusuwalny. W trakcie prowadzenia postępowania przetargowego Zamawiający wystąpił ze zgłoszeniem robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Chełmnie składając wraz ze stosownym wnioskiem dokumentację budowlaną zadania. Zdaniem zamawiającego dokumentacja budowlana nie wymagała uzgodnienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu, zdania Zamawiającego nie podzielił Naczelnik Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego i stosownym postanowieniem nałożył obowiązek uzyskania uzgodnienia WKZ dla przyjętych rozwiązań projektowych. Wojewódzki Konserwator Zabytków po zapoznaniu się z dokumentacją budowlaną nie zaakceptował przyjętych rozwiązań w zakresie kolorystyki nawierzchni sztucznych jak i kolorystyki i materiału z którego mają być wykonane poszczególne urządzenia przewidziane do montażu i nakazał zmienić projekt w tym zakresie stosując się do wydanych zaleceń. W świetle powyższego zamawiający zobowiązany jest do wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji, które uniemożliwiają realizację zadania na podstawie pierwotnej dokumentacji załączonej do SIWZ w przetargu, ponadto zamawiający nie uzyskał przyjęcia zgłoszenia robót ze strony Starostwa Powiatowego. Taki stan rzeczy uniemożliwia rozstrzygnięcie przetargu i zawarcie umowy z Wykonawcą robót. Zamawiający nie ma zaś możliwości ingerencji w projekt umowy o udzielenie zamówienia publicznego dla niniejszego postępowania, gdyż związany jest art. 144 PZP. W momencie skorygowania dokumentacji i zgłoszenia robót budowlanych dla zmienionego projektu, wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SIWZ byłoby sprzeczne z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 ze zm.). Biorąc pod uwagę, iż wykonanie przedmiotu zamówienia nie jest możliwe na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonego w przedmiotowym postępowaniu i w określonym w nim terminie, a przeszkoda ma charakter nieusuwalny, umowa zawarta w takich warunkach podlegać będzie unieważnieniu. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, w związku z czym zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na postawie 93 ust. 1 pkt. 7 PZP. 



Chełmno, dnia 23.05.2013 r.
OKSiP.327.1.2013.ML


WYJAŚNIENIE
SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA


Działając na podstawie art. 38 ust. ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2010,  Nr 113, poz. 759 ze zm.) zawiadamia się, że w dniu 21.05.2013 roku wpłynęły do zamawiającego zapytania do postępowania przetargowego  na roboty budowlane związane z realizacją projektu  pn. ,,Modernizacja placu zabaw  w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Chełmnie”.

Pytanie nr 1
Czy zamawiający wyrazi zgodę na wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw z materiałów wbudowanych na budowie, a nie prefabrykowanych takich jak płyty poliuretanowe.

Pytanie nr 2
Czy zamawiający udostępni dojazd do placu budowy takiego sprzętu ciężkiego jak betonowozy
 i koparko – ładowarka.
Należy rozumieć -  atest  higieniczny na granulat.

Pytanie nr 3
Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmianę podbudowy z twardego betonu (sporadycznie wykonywanej) na podbudowę z kruszywa łamanego, co stworzyłoby lepsze parametry i walory użytkowe placu zabaw pod względem amortyzacji, przepuszczalności i uzyskania podbudowy elastyczno- dynamicznej.)

Pytanie nr 4
Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie urządzeń drewnianych na wyżej wymienionych placach zabaw.

W związku z powyższym   udziela się  następujących odpowiedzi:
Ad. 1
Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie nawierzchni bezpiecznej z materiałów wybudowanych na budowie. Nawierzchnie bezpieczne należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót.
Ad. 2
Wykonawca może zaznajomić się ze specyfiką terenu, na którym będą wykonywane prace budowlane i samemu ocenić, jaki sprzęt budowlany będzie mógł pracować na przedmiotowym terenie.
Ad.  3
Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę podbudowy z twardego betonu na podbudowę                    z kruszywa łamanego. Podbudowę należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót.
Ad. 4
Urządzenia  należy  zastosować  zgodnie  z dokumentacją  projektową oraz przedmiarem robót.


Udzielona  odpowiedź nie powoduje konieczności zmiany terminu składania ofert.


Chełmno: Roboty budowlane związane z realizacją projektu pn. Modernizacja placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy szkole Podstawowej Nr 1 w Chełmnie.
Numer ogłoszenia: 191916 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, faks 56 6771774.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z realizacją projektu pn. Modernizacja placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy szkole Podstawowej Nr 1 w Chełmnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. Modernizacja placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy szkole Podstawowej Nr 1 w Chełmnie. ( zgodnie z zasadami opisanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia-Dz.U. z 2009 r., Nr 110, poz. 915 ze zm.) Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1.1. Prace pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych. 1.2. Mechaniczna niwelacja terenu. 1.3. Obrzeża barwione z granulatu. 1.4. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe. 1.5. Ława pod krawężniki betonowa z oporem. 1.6. Krawężniki betonowe wystające. 1.7. Wykopanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2. 1.8. Stopy fundamentowe betonowe o objętości do 0,5 m3. 2. Nawierzchnie: 2.1. Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym -15 cm grubości. 2.2. Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość 12 cm. 2.3. Posadzki z płyt barwionych - granulatu. 2.4. Wykonanie trawników parkowych - siewem. 3. Ogrodzenie: 3.1. Osadzenie przęseł z siatki w ramach z kształtowników. 3.2. Furtka z elementu systemowego i słupkami wraz z osadzeniem. 4. Urządzenia: 4.1. Dwie wieże. 4.2. Zjazd linowy. 4.3. Twierdza. 4.4. Równoważnia wisząca. 4.5. Orbitek. 4.6. Grzybki. 4.7. Słupki sprawnościowe. 4.8. Równoważnia. 4.9. Bujak Gwiazda Polarna. 4.10. Bujak Hipo. 4.11. Bujak pieski dwa. 4.12. Huśtawka gniazdo. 4.13. Tablica do rysowania. 4.14. Kółko-krzyżyk. 4.15. Pegaz. 4.16. Tablica regulaminowa. 4.17. Mała architektura - ławki. 4.18. Mała architektura - kosz na śmieci. 4.19. Montaż urządzeń zabawowych i małej architektury. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja budowlano - wykonawcza i kosztorysowa oraz Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 9 oraz Załącznik nr 10 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.12.91-4, 45.11.12.13-4, 45.11.12.20-6, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.11.22.10-0, 45.23.32.93-9, 45.23.62.10-5, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 złotych. Wadium wnosi się w jednej lub kilku formach o których mowa w treści art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 50 9486 0005 0000 0361 2000 0029 z dopiskiem Roboty budowlane związane z realizacją projektu pn. Modernizacja placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy szkole Podstawowej Nr 1 w Chełmnie. W przypadku wadium wnoszonego w formach innych niż gotówka, wymienionych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp, kopię należy wpiąć do oferty, oryginał załączyć osobno w tym samym opakowaniu co ofertę. Wadium musi być wniesione nie później niż termin (rozumiany jako dzień i godzina) przewidziany do złożenia oferty. W przypadku wpłaty wadium na rachunek bankowy zamawiającego decyduje data i godzina wpływu (uznania) wpłaty na rachunku bankowym zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie doświadczenia Zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu palców zabaw w technologii zbieżnej z przedmiotem przetargu o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. brutto każda. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował: osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach: budowlanej, minimum 1 - osoba. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200.000 złotych. W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 200.000,00 złotych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- harmonogram rzeczowo - finansowy robót - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 8; - uproszczony kosztorys ofertowy z podaniem stawek jednostkowych na bazie, których go sporządzono

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy jest możliwe jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których wystąpienie nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego oraz których charakter uniemożliwia dochowanie ustalonego terminu - tj. w szczególności: - wystąpienia kolizji budowlanych obiektów z elementami istniejącej infrastruktury, wystąpienia nieprzewidzianych w dokumentacji opisującej przedmiot niniejszej umowy warunków archeologicznych lub terenowych - w szczególności: niewypały i niewybuchy, - wystąpienia klęsk żywiołowych czy anomalnych (wyjątkowo niesprzyjających) warunków pogodowych, siły wyższej (siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań), - konieczności modyfikacji przyjętych rozwiązań projektowych, - zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej, - innych nieprzewidzianych okoliczności, których wystąpienia nie można było wcześniej przewidzieć. 2) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, które są następstwem: - zmiany ilości robót budowlanych wynikającej z okoliczności, której nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego, - dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, - uzgodnionej możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, - zmian dokonanych podczas wykonywania robót i nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane lub dokonanych zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, - zaistnienia kolizji obiektów planowanych do wybudowania z elementami istniejącej infrastruktury, które nie były uwidocznione (lub uwidocznienie odbiegało od rzeczywistego położenia) na podkładach mapowych dla celów projektowych, - ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia robót zaniechanych wówczas wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o ich wartość lub w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych koszt tych robót będzie sfinansowany do wysokości robót zaniechanych. 3) zmiany parametrów materiałów i urządzeń mogą nastąpić w następujących przypadkach: - obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację i inne, - poprawienia parametrów technicznych, - aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone o kwotę ustaloną przez ustanowiony przez Zamawiającego nadzór inwestorski, w oparciu o stawki jednostkowe zastosowane przy sporządzaniu przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego, a w sytuacji braku odpowiedniej pozycji - w odniesieniu do średnich cen robót budowlanych. 4) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, 5) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 6) w sytuacji konieczności zmiany osób posiadających wymagane prawem uprawnienia i doświadczenie Zamawiający dopuszcza ich zmianę (w tym zastępstwa o charakterze czasowym) - nowa osoba wskazana przez Wykonawcę powinna spełniać warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych (uprawnień) oraz doświadczenia, które określone zostały w SIWZ odpowiednio dla osób mających uczestniczyć w realizacji niniejszej umowy. 7) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze istotnym w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp - w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ i załączniki można uzyskać, na wniosek wykonawcy,na warunkach określonych w art.42 ust.2 ustawy pzp w siedzibie Zamawiającego tj.Urząd Miasta Chełmna,ul. Dworcowa1,86-200 Chełmno,pok.302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chełmno ul. Dworcowa 1 86 - 200 Chełmno woj. kujawsko - pomorskie pok. nr 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Dokumentacja do pobrania
SIWZ z załącznikami (378kB) pdf
Projekt budowlany (8228kB) pdf
Przedmiar robót (123kB) pdf
STWiOR1 (1438kB) pdf
STWiOR 2 (1369kB) pdf

Opublikował: Paweł Dąbrowski (16 maja 2013, 13:58:11)

Ostatnia zmiana: Paweł Dąbrowski (25 czerwca 2013, 15:56:47)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1482

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij