Strona główna  >  Przetargi  >  Unieważnione  >  2010

zamówienie na:

„REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH”

zamawiający: Zakład Wodociagów i Kanalizacji
tryb zamówienia: tryb przetargowy
nr sprawy: ZW-3/2010
wartość: powyżej 5000 euro, poniżej 14000 euro
termin składania ofert: 18 marca 2010  09:00
przyczyna unieważnienia: ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Na podstawie Regulaminu Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 07. 01. 2008 r. Dot. udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartość kwoty 14.000 euro zawiadamia się, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH” zostało unieważnione. UZASADNIENIE Zamawiający unieważnia postępowanie, na podstawie §25 Regulaminu Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 07. 01. 2008 r. Dot. udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartość kwoty 14.000 euro tj. - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia to 20000 zł (netto) - tj. 24400 zł brutto.  



Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZW – 3/2010
Zakład Wodociągów i Kanalizacji
ul. Nad Groblą 2
86-200 Chełmno
OGŁASZA PRZETARG na:
 
„REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH”
 
Przeprowadzonego zgodnie z postanowieniami
Regulaminu Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 07. 01. 2008 r.
Dot. udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartość kwoty 14.000 euro
 
1.        Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, 86 – 200 Chełmno.
2.        Tryb zamówienia: Tryb przetargowy. Wartość zamówienia poniżej 14000 euro,
3.        Specyfikacja Zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej http://www.bip.chelmno.pl.
4.        Przedmiot zamówienia: 
„REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH” - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic, placów i parkingów (po awariach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej) na terenie miasta Chełmna, w technologii asfaltowo – betonowej z recyklera lub wytwórni.
Szacunkowa wielkość zamówienia - powierzchnia ok 190 m2.
Usługi zlecane będą w miarę potrzeb ich wykonywania na poszczególnych miejscach, ulic wskazanych przez Kierownika lub Mistrza O/Wodociągów ZWiK w Chełmnie na każde ustne lub telefoniczne zgłoszenie z dwudniowym wyprzedzeniem.
Wykonawca składający ofertę musi udzielić gwarancji minimum 12 miesięcy na wykonane remonty cząstkowe i prace związane z regulacją wpustów deszczowych i włazów studni rewizyjnych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
5.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: przez okres zawarcia umowy.
7.        Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zamieszczone są w Specyfikacji Zamówienia.
8.        Wymagane wadium:  600,00 zł
9.        Kryteria oceny ofert: Cena – 100 %
10.    Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
       w Chełmnie przy ul. Nad Groblą 2.
Termin składania ofert upływa    -   18. 03. 2010 r. godz. 9:00 
11.    Termin związania ofertą: 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert
12.    Otwarcie ofert w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
       w Chełmnie przy ul. Nad Groblą 2. nastąpi dnia -    18. 03. 2010 r. godz. 9:30
13.    Upoważnionymi do kontaktów z oferentami jest: Bogusław Cacałowski tel. 56 686 04 10
Specyfikacja Zamówienia (252kB) pdf
Załacznik nr 1 (204kB) pdf
Załącznik nr 2 (147kB) pdf
Załącznik nr 3 (183kB) pdf
Załącznik nr 4 (241kB) pdf
 
Chełmno dnia 26. 03. 2010 r.
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego ZW – 3/2010
 
 
 
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
 
Działając zgodnie z postanowieniami Regulaminu Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 07. 01. 2008 r. Dot. udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartość kwoty 14.000 euro komisja przetargowa prowadząca postępowanie na: „REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH” unieważniła postępowanie w związku z zaistnieniem okoliczności wymienionej w §25 Regulaminu tj. - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
 
UZASADNIENIE
 
W postępowaniu wpłynęła do Zamawiającego jedna oferta - Oferta oznaczona nr 1 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUM” sp. z o.o. ul. Cegielniana 4; 86-300 Grudziądz.
Dane oferty: Cena  - 41672,15 zł (brutto)
Kwota jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia to 20000 zł (netto) - tj. 24400 zł brutto.

 


Opublikował: Cacałowski (10 marca 2010, 10:12:23)

Ostatnia zmiana: Cacałowski (26 marca 2010, 14:20:53)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1374

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij