Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2011

uzasadnienie wyboru: Freund Tomasz - Chełmno
Treśka Tomasz - Chełmno
Szymański Jacek – Chełmno
Zimon Kamil - Robakowo
Żwicki Przemysław - Grubno


Wytworzył: Zbigniew Świdlikiewicz (7 marca 2011)
Wprowadził: Przemysław Małkowski (8 marca 2011, 12:19:40)



stanowisko:

Aplikant Straży Miejskiej

miejsce pracy: Chełmno
termin składania dokumentów: 21 lutego 2011  12:00



URZĄD MIASTA
ul. Dworcowa 1
86 -200 Chełmno
Ogłoszenie
 
Burmistrz Miasta Chełmna ogłasza nabór na trzy wolne stanowiska pracy, aplikanta Straży Miejskiej w Chełmnie          
 
1.Wymagania niezbędne:
   l. obywatelstwo polskie,        
   2. ukończone 21 lat,  
   3. korzystanie z pełni praw publicznych,
   4. wykształcenie minimum średnie,
   5. nienaganna opinia,
   6. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
   7. niekaralność (nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego),
   8. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
   9. posiadanie prawa jazdy kat. B
  l0. znajomość obsługi komputera.
2.Wymagania dodatkowe:
   1. odporność na stres,
   2. dyspozycyjność,
   3. zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
   4. umiejętność współpracy, zachowania życzliwości w kontaktach z obywatelami, podwładnymi,   
      przełożonymi, i współpracownikami,
   5. cierpliwość,
   6. terminowość.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
   1. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
   2. czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o
      ruchu drogowym,
   3. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
   4. konwojowanie dokumentów itp.
   5. patrolowanie miasta.         
4.Wymagane dokumenty:
   1, życiorys(CV),
   2. list motywacyjny,  
   3. dokument poświadczający wykształcenie(kserokopia),
   4. wyciąg z Krajowego Rejestru Karnego, wydany po 01.01.2011r.
   5.książeczka wojskowa(kserokopia),
   6.prawo jazdy kat"B"(kserokopia).
5.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Miasta w Chełmnie
  ul. Dworcowa 1(pokój nr 101 - biuro podawczo - informacyjne) w terminie do dnia 21.02.2011r.
  do godziny 12.00 . Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV, powinny być opatrzone klauzulą,
  „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  
  niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie     
  danych osobowych(Dz.U.z 2002 r. Nr 101,poz 926) oraz Ustawy z dnia 22.03.1990r.
  o pracownikach samorządowych(Dz.U. Z 2001 r.Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)"
Uwaga!
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie ze wskazaniem stanowiska którego dotyczy.

Wytworzył: Zbigniew Świdlikiewicz (7 lutego 2011)
Opublikował: Przemysław Małkowski (7 lutego 2011, 13:05:41)

Ostatnia zmiana: Przemysław Małkowski (27 czerwca 2014, 07:39:14)
Zmieniono: Zmiana czasu publikacji

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4190

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij