jak załatwić sprawę


Użyczenie nieruchomości
 
Sprawę załatwia
 
Urząd Miasta w Chełmnie- Wydział Gospodarowania Nieruchomościami, pok.nr 111, tel. 056) 677 17 48
 
Dokumenty od wnioskodawcy
1.Wniosek o zawarcie umowy użyczenia nieruchomości gruntowej wraz z informacją jak będzie wykorzystana nieruchomość.
2.Odbitka z zasadniczej mapy miasta z wyraźnie i dokładnie zaznaczonymi granicami wnioskowanego terenu.
3.Kopia wpisu do KRS ( dotyczy podmiotów zarejestrowanych w KRS)
4.Kopia wpisu do ewidencji prowadzonej działalności gospodarczej ( dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą)
5.Aktualny wypis z księgi wieczystej.
6.NIP, PESEL, seria i numer dowodu osobistego
 
Forma załatwienia sprawy
1.Umowa cywilnoprawna
 
Termin załatwienia sprawy
Do 3 miesięcy od daty złożenia kompletu dokumentów. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym. Terminy wynikające z Kpa nie mają zastosowania.
 
Opłata
Wolne od opłaty skarbowej
 
Podstawa prawna
1.Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r.  o gospodarce nieruchomościami(Dz.U. Z 2010r. Nr 102, poz.651 z późn.zm.).
2.Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U.Nr 16, poz.93 z późn. zm.).
 
wniosek (58kB) plik

Wytworzył: Ewa Augustyniak-Babicz (10 lutego 2009)
Opublikował: Przemysław Małkowski (10 lutego 2009, 14:28:46)

Ostatnia zmiana: Zofia Arendt (25 stycznia 2013, 10:23:51)
Zmieniono: zmiana nazwy wydziału

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3607

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij