jak załatwić sprawę

Sprzedaż nieruchomości celem poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej
 
 
 Usługę świadczy : Wydział Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miasta w Chełmnie p. 111, (parter), telefon /0-56/ 677-17-48, w godzinach pracy Urzędu. Wnioski należy składać w Biurze Informacyjno-Podawczym p.101 (parter) lub przesłać na adres : Urząd Miasta  ul.Dworcowa 1, 86-200-Chełmno.
 
 Dokumenty od wnioskodawcy
 
-wniosek
-wypis z rejestru gruntów nieruchomości, której wnioskodawca jest właścicielem lub wieczystym
użytkownikiem ,
 
Forma załatwienia sprawy
 
  mowa cywilno-prawna
 
Termin załatwienia sprawy
 
do 6 miesięcy od dnia złożenia kompletnego wniosku
 
Opłaty
 
wolne od opłaty skarbowej
 
Podstawa prawna
1.Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr     102, poz. 651 z póź. zm.)

2.Uchwała Nr IX/68/2011 Rady Miasta Chełmna z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Gminy Miasta Chełmna z póź. zm.
 
Do pobrania

Wniosek (29kB) pdf


Wytworzył: Ewa Augustyniak-Babicz (10 lutego 2009)
Opublikował: Przemysław Małkowski (10 lutego 2009, 14:09:40)

Ostatnia zmiana: Leokadia Ratajczyk (24 stycznia 2013, 14:23:30)
Zmieniono: aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3694

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij