jak załatwic sprawę


Decyzja o zatwierdzenie projektu podziału
 
Usługę świadczy : Wydział Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miasta Chełmna p. 311 (II piętro), tel. 056 677-17-14, w godzinach pracy Urzędu. Wnioski należy składać w Biurze Informacyjno – Podawczym p. 101 ( parter ) lub przesłać na adres : Urząd Miasta ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno.
 
Podstawa prawna : Ustawa z dnia 21.08.1997r o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7.12.2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomościami ( Dz. U. z dnia 21.12.2004 r., Nr 268, poz. 2663).Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
 
Wymagane dokumenty:
- wniosek / formularz wniosku można otrzymać w w/w Biurze
- dokument stwierdzający tytuł do nieruchomości
- wypis z rejestru gruntów i kopia mapy ewidencyjnej
- wstępny projekt podziału
 
Wysokość opłat : Usługa nie podlega opłacie.
 
Czas realizacji: ok. 2 m-cy
 
Tryb odwoławczy: Odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmna w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
 
Do pobrania:
wniosek1 (18kB) plik
wniosek2 (49kB) plik
 

Wytworzył: Leokadia Ratajczyk (11 grudnia 2008)
Opublikował: Przemysław Małkowski (11 grudnia 2008, 09:33:19)

Ostatnia zmiana: Leokadia Ratajczyk (24 stycznia 2013, 13:54:09)
Zmieniono: aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3566

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij