jak załatwic sprawę


Oddanie nieruchomości w trwały zarząd
  
Sprawę załatwia
 
Urząd Miasta w Chełmnie - Wydział Gospodarowania Nieruchomościami, pok .nr 111, tel. (56) 6771748
 
Dokumenty od wnioskodawcy  
  1. Wniosek jednostki organizacyjnej o ustanowienie trwałego zarządu.
  2. Aktualny egzemplarz mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z zaznaczeniem kolorem czerwonym granic wnioskowanej nieruchomości. 
  3. Wypis i wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów. 
  4. Dowód wpłaty na wycenę nieruchomości
Forma załatwienia sprawy
 
1. Wydanie decyzji administracyjnej.
 
Termin załatwienia sprawy.
 
Do 1 miesiąca od otrzymania wyceny nieruchomości
 
Opłaty
 
Wolne od opłaty skarbowej.
 
Podstawa prawna  
  1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz.651 z póź. zm.)
wniosek (65kB) plik


Wytworzył: Zofia Arendt (18 listopada 2008)
Opublikował: Przemysław Małkowski (18 listopada 2008, 08:22:58)

Ostatnia zmiana: Zofia Arendt (29 stycznia 2013, 08:41:47)
Zmieniono: dołączenie wniosku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3709

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij