Jak załatwić sprawę

Ustalenie innego ( niż ustawowy ) termin płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu.

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Miasta w Chełmnie - Wydział Gospodarowania Nieruchomościami / pokój nr 111, parter,  tel./56/ 677-17-48

Dokumenty należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Biurze Podawczym na parterze, (wejście główne) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta w Chełmnie ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno

Wymagane dokumenty
- Wniosek o ustalenie innego terminu płatności.

Opłaty
Nie pobiera się

Termin załatwienia sprawy
Sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 kpa niezwłocznie

Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

Inne wskazówki, uwagi
Termin złożenia wniosku nie później niż 14 dni przed upływem terminu uiszczenia opłaty rocznej tj.31.03 danego roku kalendarzowego.
Wniosek może być złożony za pośrednictwem poczty

Podstawa prawna
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami /Dz. U.z 2010r. Nr 102,poz.651 z póź.zm./


Wytworzył: Zofia Arendt (10 czerwca 2008)
Opublikował: Przemysław Małkowski (11 czerwca 2008, 08:36:19)

Ostatnia zmiana: Zofia Arendt (25 stycznia 2013, 09:55:52)
Zmieniono: zmiana nazwy wydziału

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3722

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij