Jak załatwić sprawę


Nadanie numeru porządkowego
 
 
Usługę świadczy : Wydział Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miasta w Chełmnie p. 111, (parter), telefon /0-56/ 677-17-48, w godzinach pracy Urzędu. Wnioski należy składać w Biurze Informacyjno-Podawczym p.101 (parter) lub przesłać na adres : Urząd Miasta  ul.Dworcowa 1, 86-200-Chełmno.
 
Podstawa prawna : ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 z późn. zm.)
rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów  (Dz.U. z 2012 r., Nr 125)
 
Wymagane dokumenty :
 
Wniosek /formularz wniosku można otrzymać w w/w Biurze/,
Kopia mapy
 
Wysokość opłat : bez opłat
 
Czas realizacji : 14 dni
 
Tryb odwoławczy : nie przysługuje.
 
Uwagi i dodatkowe informacje
 
Czynności urzędowe związane z nadaniem numeru porządkowego nieruchomości przeprowadza się na wniosek właściciela nieruchomości. W uzasadnionych przypadkach, jeżeli istniejąca numeracja nie jest zgodna z obowiązującymi przepisami i/lub nie spełnia swojej porządkowej funkcji, zmiana numeracji może nastąpić z urzędu.

Do pobrania:
wniosek (30kB) plik


Wytworzył: Leokadia Ratajczyk (9 czerwca 2008)
Opublikował: Przemysław Małkowski (9 czerwca 2008, 11:02:53)

Ostatnia zmiana: Leokadia Ratajczyk (9 stycznia 2013, 10:15:19)
Zmieniono: aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4431

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij