Jak załatwić sprawę


Deklaracje na podatek od środków transportowych

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta, pokój nr 206, I piętro, tel. 0-56 677-17-22

Wymagane dokumenty:

Deklaracje na podatek od środków transportowych - DT-1 oraz załącznik do deklaracji DT 1/A.

Gdzie odebrać formularze:

Biuro Informacyjno-Podawcze, pokój 101, parter lub pokój nr 206, I piętro.

Termin załatwienia sprawy:

Nie później niż do 15 lutego każdego roku podatkowego lub w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zmiany miejsca zamieszkania albo siedziby.

Podatek można wpłacać w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Chełmnie

BS w Chełmnie 72948600050000036120000021.

Wpłaty na w/w rachunek w Banku Spółdzielczym w Chełmnie przyjmowane są bez dodatkowych opłat.

Podstawa prawna:

Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych z 12 stycznia 1991 r. (Dz.U. z 2014, 849 j.t.), Uchwała Nr XIII/86/2015 z dnia 24 listopada 2015r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych



Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych (1230kB) pdf
Deklaracja - DT-1 (150kB) pdf
Załącznik do deklaracji - DT-1 (112kB) pdf

Wytworzył: Joanna Leśniewska (25 maja 2006)
Opublikował: Joanna Lesniewska (25 maja 2006, 11:54:53)

Ostatnia zmiana: Paweł Góra (14 stycznia 2016, 10:12:57)
Zmieniono: Aktualizacja druku i załącznika DT-1

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 6253

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij