Jak załatwić sprawę


Opłata od posiadania psów

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Miasta, pokój nr 206, I piętro, tel. 0-56 677-17-22.

Gdzie odebrać formularze:

Nie ma.

Opłaty można dokonywać w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Chełmnie

BS w Chełmnie 72948600050000036120000021.

Wpłaty na w/w rachunek w Banku Spółdzielczym w Chełmnie przyjmowane są bez dodatkowych opłat.

Termin załatwienia sprawy:

W ciągu 14 dni od dnia wejścia w posiadanie psa. Terminy płatności opłaty z tytułu posiadania psa są następujące: I rata do 31 marca, II rata do 30 września każdego roku.

Podstawa prawna:

Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych z 12 stycznia 1991 r. (Dz.U. z 2014r., poz. 849 j.t.)

Uchwała w sprawie opłaty od posiadania psów (25kB) plik

Wytworzył: Joanna Leśniewska (25 maja 2006)
Opublikował: Joanna Lesniewska (25 maja 2006, 11:25:53)

Ostatnia zmiana: Joanna Lesniewska (22 grudnia 2015, 15:38:49)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 7790

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij