Jak załatwić sprawę

Zaświadczenie o wysokości przeciętnego dochodu z pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta, pokój nr 206, I piętro, tel. 0-56 677-17-76.

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zaświadczenia zawierający:

  • dane osobowe i adres zamieszkania wnioskodawcy,
  • cel wydania zaświadczenia.

Gdzie odebrać formularze:

pokój nr 206.

Opłaty:

17 zł za wydane zaświadczenie gotówką lub bezgotówkowo na rachunek bankowy.

Termin załatwienia sprawy:

Zgodnie z art. 306 a § 5 Ordynacji Podatkowej - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

Inne wskazówki, uwagi:

Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się w kasie Urzędu Miasta lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Chełmnie:

Bank Millennium S.A.  45 1160 2202 0000 0003 3297 0730.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2015r., poz. 613 j.t. z późn. zm.).


Wytworzył: Joanna Leśniewska (25 maja 2006)
Opublikował: Joanna Lesniewska (25 maja 2006, 10:53:17)

Ostatnia zmiana: Joanna Lesniewska (15 września 2017, 08:53:26)
Zmieniono: zmiana nr konta bankowego

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4610

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij